Cannabis is The Cure, z.s., IČ 266 70 232, Tylova 963/2, 779 00 Olomouc
Přestupkové komisi v Konici
Dobrý den
V příloze Vám posílám důkaz, že starostka obce vydává nepravdivá
rozhodnutí ve správním řízení (§ 21)
Jak jste byli informováni, odvolací či stížností řízení dle zákona č. 106/1999 Sb. spadá do režimu správního řádu.
Jak jste byli informováni, odvolací či stížností řízení dle zákona č. 106/1999 Sb. spadá do režimu správního řádu.
Lhůta přestupkové řízení tedy počíná 6. 1. 2016
Informujte nás prosím, jaké úkony jste v řízení
provedli a jaké číslo jednací jste řízení přidělili - stačí emailem
Děkuji
Dušan Dvořák
Příloha, podání KUOK
Cannabis is The
Cure, z.s., IČ 266 70 232, Tylova 963/2, 779 00 Olomouc
Obec Ludmírov
Věc: Stížnost
proti rozhodnutí povinného ze dne 4. 1. 2016 obdrženého na Tři krále
k informacím o obecní kapli Nanebevzetí v Ospělově
1.
Povinný standardně vydává rozhodnutí v rozporu s
§ 15 zákona o svobodném přístupu k informacím a neoznačuje je číslem
jednacím. Výtka č. 1 (Kašpar)
2.
Povinný uvedl v rozhodnutí nepravdivou
informaci ve správním řízení, a totiž, že byli žadatelé o informaci od
září 2009 do června 2015 kdy informování, že se provoz kaple řídí nějakými pravidly
projednanými zastupiteli obce. Pro toto tvrzení neexistuje žádný důkaz. Výtka
číslo 2 (Melichar). Pokud povinný tvrdí, že do června 2015 nějaká pravidla
pro provoz kaple žadatelům sdělil, ať toto doloží. Teprve v červnu 2015 se
žadatelé dozvěděli o jakémsi právně naprosto irelevantním dokumentu z roku
1935 jiného právního subjektu ke kapli, z čehož však občanům nevyplývají
žádné informace o provozu kaple jejím vlastníkem, tzn. povinným. Stěžovatel
nezpochybňuje právo vlastníka přihlásit hrdě třeba i k Norimberským
zákonům, které v té době byly v kurzu, nicméně takové jednání
odporuje dnešním zákonným povinnostem, které má povinný jako veřejnoprávní
korporace k majetkům, které spravuje. Obec Ludmírov vznikla o 30 let
později, než byl sepsán dokument z roku 1935, tedy do dnešních dnů
dostatek času napravit majetkové určení vlastnictví obce. Není v souladu
se zákonem, aby obec uvedla, že o jejím majetku rozhoduje třetí subjekt,
aniž tento subjekt má s obcí nějaký smluvní vztah a na základě
tohoto smluvního vztahu bylo doložitelné, za jakých podmínek mohou ostatní
fyzické či právnické osoby majetek užívat. Dále pak není občanům
sděleno, jaká jsou transparentní pravidla pro provoz obecního majetku a onen
třetí subjekt, byl povinen je dodržovat. Na žádosti o zpřístupnění objektu
kaple onomu třetímu subjektu, nebo žádosti o právně irelevantní odsvěcení
kaple, tento třetí subjekt nereaguje a jsou právně nevymahatelná,
protože ani neexistují pravidla, za jakých má daný subjekt objekt v péči,
resp. užívání, protože o objekt se daný subjekt nestará a náklady na opravy a
provoz nesou daňoví poplatníci. Výtka číslo 3 (Baltazar).
3.
Vydáním rozhodnutí obce 4. 1. 2015 povinný sice
nesplnil požadavek, který na něj žadatel měl v bodu 1 žádosti ze dne 5. 1.
2016, ale tento jej bere zpět, protože je doložitelné, že o provozu kaple od
září 2009 do června 2015 zastupitelé obce Ludmírov nikdy nejednali a a
nerozhodovali a vyjádření obce, že věc projednali zastupitelé obce, byla
nepravdivá, protože šlo o rozhodnutí jiného právního subjektu, k jehož
platnosti (viz výše), se zastupitelé obce Ludmírov přihlásili až 18. 6. 2015.
Toto rozhodnutí je však v rozporu se zákonem, jak bylo uvedeno výše. Tím
však není jakkoliv zpochybněno právo vlastníka nakládat se svým majetkem.
Příloha: rozhodnutí povinného ze dne 4. 1. 2016
Na pravoslavné oslavy narození Jezulátka dne 6. 1. 2016
Dušan Dvořák, správní rada, předseda